Условия доставки
Доставка товару здійснюється транспортними компаніями "Нова Пошта" або "Укрпошта".
Для отримання товару при собі необхідно мати номер декларації, паспорт або посвідчення водія.
При отриманні Вашого замовлення у перевізника чи транспортної компанії важливо зробити:
1. Перевірте зовнішній вигляд товару. Посилка повинна бути в цілісній упаковці, без ушкоджень і не розкрита;
2. Розпакуйте посилку та перевірте, чи наявні всі замовлені позиції.
3. Перевірте зовнішній вигляд замовленого Вами товару (товар має бути не розбитий, не пом'ятий, не мати сколів).
4. Перевірте комплектність замовленого Вами товару (комплектація товару вказана в інструкції з експлуатації).
5. Перевірте наявність гарантійного талону та чи заповнений він.
6. Зважте посилку та порівняйте за декларацією вагу під час відправлення та вагу отриманої Вами посилки.
Зверніть увагу:
У разі виявлення будь-яких недоліків потрібно одразу скласти заяву (претензію) в офісі транспортної компанії. Якщо є можливість, потрібно сфотографувати всі недоліки. Якщо Ви забрали посилку з офісу транспортної компанії та виявили недоліки на вигляд, цілісності упаковки або комплектації вже за межами офісу, претензії транспортна компанія не приймає!
Шановні покупці! Зверніть увагу:
При замовленні товару на суму більше ніж 4 000 грн., може знадобитися внесення передоплати.
Адреса «пункту видачі»: м.Харків, пр. Гагаріна, 31. (поряд з автошколою "АвтоЛіон") тимачасово не працює.
Для отримання товару при собі необхідно мати номер декларації, паспорт або посвідчення водія.
При отриманні Вашого замовлення у перевізника чи транспортної компанії важливо зробити:
1. Перевірте зовнішній вигляд товару. Посилка повинна бути в цілісній упаковці, без ушкоджень і не розкрита;
2. Розпакуйте посилку та перевірте, чи наявні всі замовлені позиції.
3. Перевірте зовнішній вигляд замовленого Вами товару (товар має бути не розбитий, не пом'ятий, не мати сколів).
4. Перевірте комплектність замовленого Вами товару (комплектація товару вказана в інструкції з експлуатації).
5. Перевірте наявність гарантійного талону та чи заповнений він.
6. Зважте посилку та порівняйте за декларацією вагу під час відправлення та вагу отриманої Вами посилки.
Зверніть увагу:
У разі виявлення будь-яких недоліків потрібно одразу скласти заяву (претензію) в офісі транспортної компанії. Якщо є можливість, потрібно сфотографувати всі недоліки. Якщо Ви забрали посилку з офісу транспортної компанії та виявили недоліки на вигляд, цілісності упаковки або комплектації вже за межами офісу, претензії транспортна компанія не приймає!
Шановні покупці! Зверніть увагу:
При замовленні товару на суму більше ніж 4 000 грн., може знадобитися внесення передоплати.
Адреса «пункту видачі»: м.Харків, пр. Гагаріна, 31. (поряд з автошколою "АвтоЛіон") тимачасово не працює.